Dbasz o spójność strony internetowej, materiałów reklamowych i banerów w SM, a zapominasz o wnętrzu biura. Tworzysz piękne grafiki i reklamy, które zachęcają do odwiedzin Twojego sklepu. Nie pomijaj pierwszego wrażenia jakie możesz wywołać podczas tych odwiedzin.
Tożsamość marki to również wnętrze miejsca, w którym pracujesz. Dopiero całość, połączenie tych wszystkich elementów da spójny obraz Twojej firmy.
Przedstaw go pracownikom, klientom oraz wszystkim osobom odwiedzającym Twoje biuro i zyskaj.
„Design jest cichym ambasadorem Twojej marki”. - Paul Rand
Wyższe ceny za produkty i usługi
Czy nie jest tak, że stawki za usługi w schludnych wnętrzach są wyższe? Pomyśl o fryzjerze. Ostrzyżesz się zarówno za 35 zł, jak i za 200 zł. Dopracowane wnętrze daje klientom wrażenie, że taka też jest Twoja usługa. Warto zadbać o najmniejszy detal. Przy odpowiednim projekcie można zadbać nie tylko o wrażenie estetyczne, ale także o wygodę.
Wartość klienta w czasie i budowanie pozytywnego skojarzenia
Im przyjemniejsze jest wnętrze, tym dłużej przebywa w nim klient. Im dłużej w nim przebywa, tym większych zakupów możesz się spodziewać. Utrwalasz w nim taki obraz firmy, jaki reprezentuje przestrzeń. Luksusowe wnętrze powoduje skojarzenie z wyjątkową marką. Posiadanie jej produktów również jest czymś unikalnym. Klient czuje się szczególnie. Projekt wnętrza powinien zwracać uwagę na to, jakie uczucie chcesz wywołać.
Pomyśl, czy taki sam wygląd sklepów pomaga im w sprzedaży?
Twoja marka staje się rozpoznawalna niezależnie gdzie znajduje się jej placówka. Jest ogromne prawdopodobieństwo, że posiadając hotel czy restaurację w Gdańsku, Twój klient odwiedzi jej filię również w Warszawie. Nawet na początku biznesu ma to wpływ na dalszy rozwój. Rebranding to trudne zagadnienie. Nawet częściowy może zająć sporo czasu.
Wparcie kultury organizacji
Spójna przestrzeń wspiera kulturę organizacji. Pomaga pracownikom bardziej przywiązywać się do miejsca pracy. Im dłużej zatrzymasz na pokładzie swojej firmy dobrego specjalistę, tym lepiej dla Ciebie. Przestrzeń, która wspiera dobre samopoczucie, wspiera także efektywność. Sama w sobie może reprezentować wartości, którymi kieruje się firma. Jednocześnie „ściągać” ludzi o podobnych przekonaniach. Przestrzeń może wspierać pracę w zespole. Może również wyłonić indywidualne talenty. Zmagasz się z dużą rotacją pracowników? Zastanów się czy zmiany w przestrzeni i poprawa warunków pracy mogą rozwiązać Twój problem.

Wnętrze Klientki
Wnętrze pełne potencjału, który chcemy wykorzystać. Obecnie bez nawiązania do marki jaką reprezentuję firma.
VS

Nasza Propozycja
Dopasowana do wnętrza i kolorów reprezentowanych przez markę. Dodane logo oraz detale podkreślające jej tożsamość.
Wyróżnij się
Nasz rynek obfituje w biura, w których nie widać powiązania z marką. Tego typu powiązanie już wyróżnia Cię na tle innych. Wrażenie profesjonalizmu często wygrywa nawet z najniższą ceną. Zadbaj o to i „wgryź” się w pamięć swoich klientów na stałe!
Tożsamość marki jest jednym z czynników, na który warto zwrócić uwagę podczas meblowania biura. Nie jest to tylko logo umieszczone gdzieś w recepcji. To znacznie bardziej złożony temat, z którym z przyjemnością Ci pomożemy. Jeśli znasz jeszcze jakieś elementy, które wspomagają pokazanie tożsamości marki w przestrzeni komercyjnej, koniecznie podziel się z nami w komentarzu.