Ile Kosztuje Wyposażenie Biura? Zobacz Sposoby Na Tańsze Meble Do Biura

Biurko Lugo

Osoby zarządzające wyposażeniem w biurze bardzo często zadają sobie pytanie: gdzie szukać oszczędności przy otwieraniu nowego biura? Jest to coś, co łączy małe firmy z nawet największymi gigantami. Jednoosobowa działalność gospodarcza, mała firma czy duża spółka, każdy chce ciąć koszty, a pieniądze inwestować. Więc co zrobić, żeby oszczędzić?

Zastanów się co będzie niezbędne

Po pierwsze, biurko.
Bez biurka ani rusz – przecież musisz mieć na czym położyć dokumenty czy notatki. Może być w formie lady recepcyjnej, jeśli oczywiście tego potrzebujesz, lub solidnego biurka z kilkoma szufladami. To Ty musisz zdecydować, która opcja będzie bardziej funkcjonalna.
Drugą, według mnie, niezbędną rzeczą jest kontener lub regał na dokumenty. Dlaczego? Przecież każda firma generuje dokumenty. Jeśli będziesz wiedział czego potrzebujesz to już oszczędzasz. Jak na zakupach w supermarkecie – zrób listę.

Nasza rada: Jeśli chcesz kupić tańsze biurko pamiętaj, że to na stelażu będzie droższe niż na płytowych nogach. Możesz tu uciąć kilka złotych. Pamiętaj jednak, że jeśli Twoje biurko pełni funkcję reprezentacyjną to lepszy jego wygląd może zaprocentować później. Dostępność i wzory stelaży naprawdę mogą robić wrażenie.

wyposażenie biura

Nowe, używane, a może wynajem?

Większość ludzi uważa, że na początku działalności gospodarczej dobrze jest kupić używane meble. Osobiście nie jestem zwolennikiem tego rozwiązania. Jeśli dobrze przygotowałeś się do swojego biznesu, sprawdziłeś opcje i prowadzenie tego typu biznesu to raczej masz zamiar prowadzić firmę przez dłuższy czas, a nowe meble zdecydowanie posłużą Ci dłużej. Różnice cenowe między używanymi meblami, które posłużą Ci jeszcze trochę, a nowymi, nie są aż tak duże. Na nowe meble na pewno weźmiesz też fakturę. Dodatkowym atutem jest to, że wraz z rozwojem firmy będziesz pewnie potrzebował więcej szafek, regałów lub biurek. Z łatwością je dokupisz jeśli wybierzesz nowe produkty.
Sytuacje jednak są różne. Jeśli tworzysz tymczasowe biuro w jakimś mieście to najlepszym rozwiązaniem jest oczywiście wynajem. Po okresie wynajmu oddajesz meble i po problemie. Nie martwisz się sprzedażą.

Nasza rada: Jeśli decydujesz się na meble używane sprawdź ich stan. Zastanów się jak długo będą zdatne do użytkowania. Podziel cenę przez ten czas i zdecyduj, czy jednak nie bardziej oszczędnym wyborem będzie zakup nowych mebli.

Korzystaj z dofinansowań

Pamiętaj, że przy zakładaniu działalności gospodarczej możesz korzystać z dofinansowań np. z Urzędów Pracy. Możesz nie tylko wyposażyć biuro w meble, ale oczywiście zakupić inne rzeczy. U nas w LG meble możesz kupić nowe meble w świetnej cenie i doskonałej jakości oraz rozliczyć je właśnie dzięki takim dofinansowaniom. Zapraszamy 🙂

Przy wyborze mebli do swojego biura warto mieć plan. Przemyśleć i policzyć każdą opcję. Jeśli brakuje Ci czasu to określ budżet i zdaj się na fachowców. Siłą rzeczy w tym momencie polecamy siebie 🙂

A Wy jakie znacie jeszcze metody na cięcie kosztów firmowych lub domowych? Podzielcie się w komentarzu.
Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie,
Wojciech 🙂


Systemy Mebli Biurowych


Lady Recepcyjne


Fotle i Krzesła Biurowe

10 thoughts on “Ile Kosztuje Wyposażenie Biura? Zobacz Sposoby Na Tańsze Meble Do Biura”

  1. Na wyposażeniach biur nie znam się wcale, ale fajnie się czegoś nowego dowiedzieć. Do mnie zbliża się nieuchronnie remont, więc i wymiana mebli będzie… I koszty też będą… Ech…

  2. Ja się nie znam za bardzo na tym, ale pamiętam jak mój tata wyposażał swoje biuro.
    Świetny wpis, bardzo dużo dowiedziałam się ciekawych wiadomości 😀
    Pozdrawiam kochana :*

  3. Nie znam się na tym temacie zupełnie, natomiast przyjaciółka jest na etapie robienia własnego gniazdka (czyt. biura ;)). Pokaże jej post z przyjemnością!

  4. Żyjemy w dobie czasów, kiedy mamy dostep do wiedzy, ale mało na czym sie znamy. Samo oszacowanie kosztów wyposażenia biura to juz nie lada wyczyn. Przydatny post, można by zrobić kontunuacje z konkretnymi cenami i przykładami, ile realnie można zaoszczędzić i kiedy przepłacając na poczatku oszczędzamy przy dłuższym użytkowaniu 🙂

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top

Odbierz 5% rabatu na wszystko!

❤️ otrzymaj kod rabatowy już na pierwsze zakupy!

❤️ informacje o najnowszych promocjach, nowościach produktowych.

❤️ praktyczne wskazówki dotyczące poprawy efektywności Twojego biura.

❤️ zniżki na nasze produkty.

❤️ triki do zastosowania we wnętrzach.

❤️ aranżacje i inspirację warte Twojej uwagi.

I duuuużo więcej …

Zapisz się do newslettera

Przez podanie adresu e-mail wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną jak również zgodę na wykorzystywanie urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego w rozumieniu art. 172 ust. 1 Prawa telekomunikacyjnego.