FAQ

 

1. W jaki sposób mogę zapłacić za meble?

Zaliczka oraz kwota zamówienia może zostać opłacona przelewem na konto sklepu (wskazując w tytule przelewu numer proformy). Klienci mogą również płacić kurierowi/kierowcy przy odbiorze towaru.

2. Czy jest możliwość zakupu mebli na raty?

W tym momencie nie jest to jeszcze możliwe.

3. Czy przy zamówieniu mebli muszę wpłacić zaliczkę?

Po dokonaniu zamówienia należy wpłacić zaliczkę lub pełną kwotę zamówienia. Wysokość zaliczki ustalana jest indywidualnie. Jest możliwość płatności przy odbiorze.

4. Czy LG meble realizują usługę montażu mebli?

Istnieje taka możliwość. Należy jednak pamiętać, że wraz z montażem wzrastają koszty wysyłki.

5. Ile wynosi czas realizacji zamówienia?

Spora część produktów jest dostępna „od ręki”, natomiast realizacja mebli na zamówienie zależy od wybranego przez Państwa asortymentu mebli. Pracownicy LG Meble na podstawie posiadanych informacji są w stanie oszacować przybliżony czas realizacji Państwa zamówienia.

6. Jakie informacje o mnie są zbierane, kiedy odwiedzam stronę LG Meble?

Szczegóły na ten temat znajdują się w Polityce Prywatności.

7. Jak LG Meble wyśle kupiony przeze mnie towar?

Dostawa realizowana jest za pośrednictwem firm transportowych:

8. Ile kosztuje dostawa?

Koszty dostawy zależne są od wielu czynników takich jak: dostępny dla obsługi zamówienia przewoźnik, waga towaru, wymiary, przekroczenie standardów przesyłki u przewoźnika, wymogi co do postępowania z przesyłką itp.

9. Czy mogę odebrać towar osobiście?

Ze względu na konieczność zachowania bezpieczeństwa i ciągłości pracy magazynu centralnego, jest możliwy odbiór osobisty zamówionych towarów, po wcześniejszym uzgodnieniu dostępności.

10. Czy jest możliwość wysyłki towaru za granicę?

Sklep oferuje wyłącznie wysyłkę towaru na terenie Polski.

11. Co mam zrobić, jeśli przesyłka dotrze do mnie uszkodzona?

W takim przypadku należy zgłosić uszkodzenie kurierowi, aby ten sporządził protokół szkody. Sugerujemy, aby sprawdzić towar od razu, przy kurierze. Jeśli będzie coś uszkodzone, kurier od razu spisze protokół i zabierze paczkę z powrotem.

12. Czy moje dane osobowe są bezpieczne?

Oczywiście, chronimy dane osobowe Klientów zgodnie z zasadami RODO.

13. Czy mogę samodzielnie anulować zamówienie?

We wszelkich nadzwyczajnych sytuacjach prosimy kontaktować się z Działem Obsługi Klienta pod adresem e-mail lub telefonicznie.

14. Czy po złożeniu zamówienia mogę zmienić towar na zamówieniu?

We wszelkich nadzwyczajnych sytuacjach prosimy kontaktować się z Działem Obsługi Klienta pod adresem e-mail lub telefoniczne.